Miettinen Mia
Viestintä- ja markkinointipäällikkö
Hallinto ja konserni -toimiala
Käännös tehty koneellisesti käyttäen Google Translatea
Riihimäen kaupunki vastaanotti vuonna 2024 palautteita sähköisen palautepalvelun kautta enemmän kuin koskaan aiemmin. Kaupungille tuli viime vuonna 1 461 palautetta. Aiempi ennätys, 1 343, oli vuodelta 2022.
Palautteista yli 60 prosenttia koski liikennettä ja katuja. Palautetta annettiin etenkin katujen valaistukseen, kuntoon sekä kunnossa- ja puhtaanpitoon ja joukkoliikenteeseen liittyen. Lähes 20 prosenttia kaupungin saamista palautteista liittyi ympäristöön, luontoon ja puistoihin.
”Sähköinen palautepalvelu on ollut käytössä kesästä 2020 alkaen. Liikenne ja kadut ovat olleet joka vuosi suosituin palautteiden aihe”, viestintä- ja markkinointipäällikkö Mia Miettinen kertoo.
Kaupunki on luvannut vastata palautepalvelun kautta tulleisiin palautteisiin kolmen arkipäivän aikana. Käsittelyajan mediaani on kaksi päivää ja yhdeksän tuntia.
Sähköinen palautepalvelu on yksi kaupungin keskeisiä asiakaspalvelukanavia. Jokaiseen annettuun palautteeseen vastaa aina kaupungin asiantuntija. Kaiken kaikkiaan kaupungilla on palautteisiin vastaajia lähes sata.
Palvelun kautta kaupunkilainen voi antaa palautetta, esittää kysymyksiä tai tehdä kehitysehdotuksen. Palvelu löytyy Riihimäen kaupungin verkkosivuilta.
Voit katsella viimeaikaisia palautteita palvelun Hae ja selaa palautteita -osiosta.
Viestintä- ja markkinointipäällikkö
Hallinto ja konserni -toimiala
Kategorioiden arkisto: Tiedotteet
Aihealueet: Vaikuta ja tutustu ,
Avainsanat: Liikenne ja kadut ,
Kaikki artikkelit: Ajankohtaista