Päivähoidon laskuja on lähetetty virheen vuoksi tuplana
Telialta on maanantaina 10.5.2021 lähtenyt Riihimäen kaupungin laskuja ilman katuosoitetta operaattorilla tapahtuneen virheellisen päivityksen johdosta.
Häiriö on korjattu tiistaina 11.5. Sarastia Oy on pyytänyt Teliaa toimittamaan laskut uudelleen (ei verkkolaskuja tai suoramaksuilmoituksia). Laskujen mukana on saatekirje, jossa vastaanottajalle kerrotaan, että lasku saattaa tulla tuplasti operaattorin häiriön johdosta, mutta maksetaan vain kerran.
Riihimäen kaupungilla näitä laskuja on ollut 400 kpl. Ne ovat pääosin päivähoidon laskuja, joiden eräpäivä on 7.6.2021.
Jos siis olet saanut Riihimäen kaupungilta saman laskun kahteen kertaan, niin saamasi tuplalasku on aiheeton ja maksu tarvitsee suorittaa vain kerran. Ei ole väliä kumman laskun maksat.
Laskuille on lisätty automaattisesti 14 päivää lisää maksuaikaa laskun eräpäivän jälkeen, jotta sinulla olisi riittävästi maksuaikaa.
Lisätietoja:
Nina Åström
talouspäällikkö
Puh. 050 326 4285
Kategorioiden arkisto: Tiedotteet
Kaikki artikkelit: Ajankohtaista