Paikallisliikenteen vuoden 2021 asiakastyytyväisyyskysely on julkaistu
Riihimäen paikallisliikenteen asiakastyytyväisyyskyselyyn pääsee vastaamaan 8.–21.2.2021 välisenä aikana. Kyselyyn vastaaminen kestää vain muutaman minuutin ja sen tuloksia tullaan hyödyntämään paikallisliikenteen kehittämisessä.
Kysely toteutetaan tänä vuonna poikkeuksellisesti pääasiassa sähköisenä kyselynä. Palvelulinjan auto on ainoa, josta löytyy ja johon voi palauttaa paperisia vastauslomakkeita.
Kyselyyn pääsee vastaamaan tästä
Paikallisliikenteeseen kuuluvat Lehdon Liikenne Oy:n ajamat linjat 1-4, 8 ja palvelulinja sekä Korsisaari Oy:n ajamat linjat 5 ja 6.
Lisätietoja joukkoliikenteestä:
riihimaki.fi/joukkoliikenne
Kategorioiden arkisto: Tiedotteet
Kaikki artikkelit: Ajankohtaista