Hyppää sisältöön

Käännös tehty koneellisesti käyttäen Google Translatea

Paikallisliikenteen vuoden 2021 asiakastyytyväisyyskysely on julkaistu

8.2.2021 Tiedotteet

Riihimäen paikallisliikenteen asiakastyytyväisyyskyselyyn pääsee vastaamaan 8.–21.2.2021 välisenä aikana. Kyselyyn vastaaminen kestää vain muutaman minuutin ja sen tuloksia tullaan hyödyntämään paikallisliikenteen kehittämisessä.

Kysely toteutetaan tänä vuonna poikkeuksellisesti pääasiassa sähköisenä kyselynä. Palvelulinjan auto on ainoa, josta löytyy ja johon voi palauttaa paperisia vastauslomakkeita.

Kyselyyn pääsee vastaamaan tästä

Paikallisliikenteeseen kuuluvat Lehdon Liikenne Oy:n ajamat linjat 1-4, 8 ja palvelulinja sekä Korsisaari Oy:n ajamat linjat 5 ja 6.

Lisätietoja joukkoliikenteestä:
riihimaki.fi/joukkoliikenne