Miettinen Mia
Viestintä- ja markkinointipäällikkö
Hallinto ja konserni -toimiala
Käännös tehty koneellisesti käyttäen Google Translatea
Riihimäen kaupungin maanantaina 26. elokuuta 2024 käynnistyvä Ole Riksu! -kampanja nostaa esiin kaupungin vireää yrityselämää ja mahtavaa kulttuuritarjontaa. Markkinointikampanjan verkkosivulle on kerätty elinkeinoelämässä ja kulttuurialalla vaikuttavien fiksujen riksulaisten tarinoita sekä tietoa työpaikoista ja tonteista. “Kampanjan tavoitteena on herättää positiivista uteliaisuutta Riihimäen mahdollisuuksista ja houkutella uusia asukkaita löytämään tiensä tänne. Samalla levitämme iloista, energistä ja houkuttelevaa viestiä kaupunkimme elämästä ja arvoista”, toteaa Riihimäen kaupungin viestintä- ja markkinointipäällikkö Mia Miettinen. Ole Riksu! -kampanja on jatkoa keväällä 2023 käynnistyneelle asukas- ja imagomarkkinointikampanja Sisäänheittäjälle.
Ole Riksu! on kohdistettu uusille potentiaalisille asukkaille, ja se näkyy pääkaupunkiseudulla ulkomainontana ja digimarkkinointina. Kampanjaan voi törmätä esimerkiksi Helsingin keskustassa ja VR:n lähijunissa. “Haluamme myös hyödyntää paikallisten voimaa ja luovuutta markkinointimme vahvistamisessa. Nyt sinulla on mahdollisuus päästä osaksi Riihimäen kaupungin markkinointikampanjaa! Riihimäkeläisille on teetetty tarroja, joihin printatun QR-koodin kautta päätyy Ole Riksu! -verkkosivuille. Tarroja jaetaan ilmaiseksi Tietotuvassa sekä kirjastossa. Toivomme, että mahdollisimman moni kaupunkilainen lähtee mukaan tarratalkoisiin”, Miettinen kertoo.
Levitetään yhdessä hyvää mieltä ja ylpeyttä kotikaupungistamme – tarra kerrallaan!
Viestintä- ja markkinointipäällikkö
Hallinto ja konserni -toimiala
Kategorioiden arkisto: Tiedotteet
Aihealueet: Elä ja voi hyvin , Asu ja rakenna , Koe ja näe , Vaikuta ja tutustu ,
Avainsanat: Viestintä ja markkinointi , Ole Riksu! ,
Kaikki artikkelit: Ajankohtaista